۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۰۷۹۷۸
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

امروز تعدادی جوان حزب الهی تاب و توان را از اسرائیل غاصب گرفته اند

امروز تعدادی جوان حزب الهی تاب و توان را از اسرائیل غاصب گرفته اند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: همه می بینند که اسرائیل روز به روز در حال افول و کوچک شدن است به طوری که تعدادی جوان حزب الهی تاب و  توان این کشور غاصب را گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست «پرچمداران محراب و کارگزاران مساجد اهل سنت شهر کرمانشاه» که به مناسبت روز جهانی قدس امروز در بیت نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه قرآن در ماه مبارک رمضان بر رسول خدا(ص) نازل شد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان روزهای بسیار ویژه و مهمی همانند شب های قدر، شهادت امیرالمومنین (ع) قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تاکید کرد: امام راحل زمانی که حرف می زدند کلام ایشان 50 سال بعد درستی و صحت خود را نشان می داد به طوری که ایشان در مسجد اعظم قم در سال 42 از خطر رژیم صهیونیستی سخن به میان آوردند که امروز شاهد به مسند نشستن سخنان بنیانگزار کبیر انقلاب دراین باره هستیم.

وی با اشاره به اینکه روزگاری اسرائیل غاصب شعار «از نیل تا فرات و شیراز» سخن به میان می آورد، تاکید کرد: اسرائیل غاصب در همان روزهای نخستین در نبرد 6 روزه با کشورهای عربی و مسلمان همه آنان را زمین گیر کرد ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش های امام راحل کار صهیونیست ها امروز به جایی رسیده اند که به دنبال حفظ کشورشان هستند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه حضور در روز جهانی قدس یکی از مهم ترین و اصلی ترین ضربات را بر پیکره استکبار به ویژه رژیم صهیونیستی وارد می کند، عنوان کرد: امروز همه جهانیان به عینه می بینند که اسرائیل روز به روز در حال افول و کوچک شدن است به طوری که تعدادی جوان حزب الهی تاب و  توان این کشور غاصب را گرفته اند.

نمانیده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: روز قدس و نامگذاری آخرین هفته از ماه مبارک رمضان کاری خدایی بود که پروردگار در دل امام راحل گذاشت.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد مقدس درباره اسرائیل اشاره کرد و تاکید کرد: رهبر معظم رهبری در مشهد مقدس به صورت مستقیم خطاب به صهیونیست ها فرمودند که اگر به ایران نگاه کج داشته باشند، «حیفا» را با خاک یکسان خواهیم کرد که این سخن رهبری بدین صراحت تا کنون از زبان هیچ رهبری در جهان بیرون نیامده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری اشاره داشت و گفت: از همه ائمه جمعه، معتمدین و... می خواهیم که اصول دین و شریعت را به نسل نوجوان و جوان آموزش دهند و این موضوعات را برای آنان به خوبی تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه ادامه داد: تجربه به ما نشان داده است که هرکجا به اسم دین اتفاقی در جهان اسلام روی می دهد، دستان دشمنان هویداست.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه تمام جهان اسلام باید امروز در مقابل اسرائیل غاصب صف آرایی کنند، عنوان داشت: امام راحل فرمودند اگر جهان اسلام 24 ساعت شیر نفت خود را بر روی کشورهای اروپایی و غربی ببندند آنها بدون شک تسلیم جهان اسلام خواهند شد.

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید فرزندان خود را در راستای آموزه های دینی آموزش و تربیت کنیم، گفت: سراسر آیات قرآن کریم با عقل و منطق سروکار دارد و باید این موضوع را برای نسل های جوان به خوبی تبیین کنیم بنابراین یکی از وظایف مهم شوراهای افتاء تربیت درست و اسلامی جوانان است.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه باید امروز بر روی داشته های خودمان اتکا کنیم، افزود: نباید اجازه دهیم که اسرائیل غاصب بیش از این به گستاخی های خود ادامه دهد و باید همه مسلمین در برابر این ظلم ها و ستم ها جبهه واقعی بگیرند و هرگز ساکت ننشینند./1400/

ارسال نظرات